به مناسبت هفته بسيج مزار شهداي شهرستان جوانرود عطر افشاني وگلباران شد .







 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان جوانرود صبح امروز مراسم غبار روبي مزار شهداي اين شهرستان با حضور فرماندار ، مسئولان ، فرماندهان نظامي وانتظامي ، بسيجيان ، خانواده هاي معظم شهدا وجانبازان و اقشار مختلف مردم شهيد پرور برگزار شد . حاضران در اين مراسم ضمن قرائت فاتحه با گراميداشت ياد وخاطره حماسه هاي 8 سال دفاع مقدس در دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي وآرمانهاي شهدا تاكيد كردند .