370 دانش آموز جوانرودی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، 370 دانش آموز دختر جوانرودی در قالب کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی غرب استان کرمانشاه شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود گفت: این دانش آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و یادمان شهدای مرصاد شهرستان اسلام آبادغرب بازدید می کنند. سرهنگ حسین کولیوند افزود: بازدید از یادمان های مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس موجب آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و از خودگذشتگی های مردانی می شود که جانانه از خود برای حفظ انقلاب اسلامی و خاک پاک وطن گذشتند. وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لمس آثار معنوی جبهه های جنگ و مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف این اعزام عنوان کرد. سرهنگ کولیوند یادآور شد: در این اردو برنامه های فرهنگی نیز برای کاروان اعزامی در نظر گرفته شده است. 13 هزار دانش آموز جوانرودی هم اکنون در 153 واحد آموزشی این شهرستان تحصیل می کنند.