370 دانش آموز جوانرودی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جو
370 دانش آموز جوانرودی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، 370 دانش آموز دختر جوانرودی در قالب کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی غرب استان کرمانشاه شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود گفت: این دانش آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و یادمان شهدای مرصاد شهرستان اسلام آبادغرب بازدید می کنند. سرهنگ حسین کولیوند افزود: بازدید از یادمان های مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس موجب آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و از خودگذشتگی های مردانی می شود که جانانه از خود برای حفظ انقلاب اسلامی و خاک پاک وطن گذشتند. وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لمس آثار معنوی جبهه های جنگ و مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف این اعزام عنوان کرد. سرهنگ کولیوند یادآور شد: در این اردو برنامه های فرهنگی نیز برای کاروان اعزامی در نظر گرفته شده است. 13 هزار دانش آموز جوانرودی هم اکنون در 153 واحد آموزشی این شهرستان تحصیل می کنند.
باعرض سلام وادب خدمت شما سروران گرامی . به اطلاع کاربران عزیز می رساند این وبسایت جهت انعکاس تازه ترین اخبار واطلاعات کشور - استان وشهرستان جوانرود می باشد . امید است با توکل به خداوند سبحان در امر اطلاع رسانی بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم خوب این دیار ارائه نماییم . (( انشاالله ))