همایش پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور جوانرود برگزار شد
همایش پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور جوانرود برگزار شد
همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان به همت دانشگاه پیام نور وکمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه پیام نور جوانرود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، معاون فرماندار جوانرود هدف از برگزاری این همایش را پیشگیری از اعتیاد در سطوح مختلف و همچنین آگاهی بخشی به جامعه و شیوه های پیشگیری این پدیده شوم در راستای مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان عنوان کرد.
کمال شهسواری افزود: امروز وظیفه تک تک افراد جامعه است برای داشتن آینده ای روشن و جامعه ای سالم مهارت های زندگی را فرا گرفته و در آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند.
وی با تشریح موضوع اعتیاد و راهکارهای مبارزه با آن تصریح کرد: سه عامل فردی، خانوادگی و اجتماعی نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد در جامعه را دارد.
در ادامه کارشناسان نیز به تشریح پیامدهای شوم اعتیاد و راههای پیشگیری از آن پرداختند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، معاون فرماندار جوانرود هدف از برگزاری این همایش را پیشگیری از اعتیاد در سطوح مختلف و همچنین آگاهی بخشی به جامعه و شیوه های پیشگیری این پدیده شوم در راستای مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان عنوان کرد.
کمال شهسواری افزود: امروز وظیفه تک تک افراد جامعه است برای داشتن آینده ای روشن و جامعه ای سالم مهارت های زندگی را فرا گرفته و در آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند.
وی با تشریح موضوع اعتیاد و راهکارهای مبارزه با آن تصریح کرد: سه عامل فردی، خانوادگی و اجتماعی نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد در جامعه را دارد.
در ادامه کارشناسان نیز به تشریح پیامدهای شوم اعتیاد و راههای پیشگیری از آن پرداختند.
+ نوشته شده در جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت 0:24 توسط ا-ت-د
|
باعرض سلام وادب خدمت شما سروران گرامی . به اطلاع کاربران عزیز می رساند این وبسایت جهت انعکاس تازه ترین اخبار واطلاعات کشور - استان وشهرستان جوانرود می باشد . امید است با توکل به خداوند سبحان در امر اطلاع رسانی بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم خوب این دیار ارائه نماییم . (( انشاالله ))