نشست ستاد بحران شهرستان جوانرود



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، به دنبال اطلاعیه شماره۲۲ اداره کل هواشناسی، فرماندارشهرستان  جوانرود در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تسریع در خدمات دهی در مواقع بحرانهای احتمالی  امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۹/۸ ساعت ۱۸ با تشکیل جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان به انجام اقدامات ذیل تاکید نمود.

1- پاکسازی و لایروبی جداول ، آبروها قنوات و شانه های خاکی جاده ها توسط شهرداری و راهداری شهرستان جهت ممانعت از آبگرفتگی در سطح شهر.
2- اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ابگرفتگی در سطح روستاها  توسط بخشداریهای تابعه و بنیاد مسکن .
3- اتخاذ تدابیر لازم جهت برقراری برق و پیش بینی برق اضطراری در زمان قطعی برق در مجتمعهای کاوات و صادق آباد .
4- تهیه لیست مادران باردار روستایی و پیش بینی اماکن رفاهی تا پایان فصل بارش جهت اسکان و خدمات دهی به آنان ۱۰ روز قبل از وضع حمل توسط شبکه بهداشت ودرمان با همکاری سایر ادارات.
5- اتخاد تمهیدات لازم جهت ممانعت از قطعی گاز توسط اداره گاز.
6- آمادگی ادارات ذیربط جهت  آبرسانی سیار در صورت کدورت و یا قطعی آب .
7- آماده باش کلیه بخشهای بیمارستان و کلیه واحدهای فوریتهای پزشکی و هلال احمر جهت خدمات دهی سریع در زمان بروز حوادث احتمالی .
8- کنترل ایمنی های ضروری مربوط به مقاونت تاسیسات و خطوط انتقال برق توسط اداره برق .
9- آماده بودن مخابرات برای برقراری تماسهای ضروری در صورت بروز گونه مشکل در سیستمهای ارتباطی .